Leta i den här bloggen

02 maj 2013

Torsdag

God morgon!
Idag hoppas jag på strålande väder och glada barn :) Ska nämligen hoppa in och vikariera från 08.05 - 14.00, på tre olika avdelningar, känner ingen av barnen så detta ska bli spännande, haha! Det är som planeringsavlösare och ingen ordinarie är med :b
Likadant blir det imorgon, fast då ska jag till min avdelning på eftermiddagen från 14.00 - 17.00, så det känns skönt :)

Annars idag ska jag klippa mig när jag kommit hem, ska ta topparna och klippa upp de :) Kommer bli så skönt sen :b

Tjatja!

2 kommentarer:

  1. Har du något tips på var man kan köpa svarta snygga jeans/byxor som sitter bra och inte blir blekta så snabbt? :)

    SvaraRadera
  2. Jag har haft ett par svarta från Bikbok ett tag och jag tycker att de fortfarande är fina :) Tvätta dem ut & in och tvätta dem inte för ofta :)

    SvaraRadera