Leta i den här bloggen

10 maj 2013

Freedag!

Hejhej!
Vaknade idag först 07.11 och sa till mig själv att det var alldeles för tidigt då jag gick och la mig 23.40 :b så jag tvingade mig själv att sova vidare, vaknade sedan 07.30 och tänkte, HALLÅÅÅ!? Haha. Men sen slutade det med att jag steg upp kl 08.00.

Igår sprang jag ju två varv på slingan och efter de stack jag till gymmet och körde 20 minuter crosstrainer och tränade axlar och rygg.. heelt slut var jag, då jag inte hade ätit så super mycket innan!!! Det vet jag ju att man måste göra om man vill prestera bra :D

Idag tänkte jag köra samma visa, två varv på slingan och sedan kötta lite mage :D Får se om crosstrainern känns lockande :b

Tips på några bra bloggsidor förresten? Tänkte jag skulle byta sida och ta tag i att skriva oftare ;)

1 kommentar:

  1. blogg.se rekomenderar jag..där kan du göra en egen fin sida hur du vill...o sen kan man ha koll på ipnummer osv..vilket jag tycker är kanon;) (går att blocka ipnummer för kommentarer om man får elaka osv..) :D // Miiisan :)

    SvaraRadera