Leta i den här bloggen

24 april 2013

Onsdag

Hejhej!
Har precis kommit hem från praktiken och tänkte snart bege mig till gymmet. Eftersom jag har ont i knäet idag så tänker jag köra 30 min på crosstrainern och träna axlar & rygg. Snart är det den 1a maj och då börjar allvaret. Då blir det diet diet diet och träning för hela slanten :) Har nämligen ca 3 kg att bli av med och mer muskler att bygga (rygg, rumpa & mage behöver bli muskligare). Någon gång i sommar när jag är brun kommer jag slänga upp helkroppsbilder i bikini så ni får se hur mycket skillnad lite muskler kan göra ;)

2 kommentarer:

  1. Har du någon heltkropps/bikini bild från innan du började träna/träna styrka? :)

    SvaraRadera
  2. Ja det har jag, men vet inte riktigt om det är något jag vill lägga upp just nu, haha. Kan se någon dag i veckan om jag kanske kan hitta någon passande :b

    SvaraRadera