Leta i den här bloggen

13 april 2014

Söndag

Hejhej!
Denna helgen började med ett indoor walkingpass på 45 minuter, det var riktigt jobbigt. Efter det så spenderades den i ca 1 timme tillsammans med Adam på soffan innan jag skjutsade honom till jobbet. (Han jobbar sin sista nattvecka nu och skulle jobba över). Så resten av fredagen var jag ensam hemma och tyckte synd om mig själv.
På lördagen så började jag med att gå en omväg till halenslingan & där borta så sprang jag & mamma ett varv, sen gick jag samma håll tillbaka. Sen bakade jag och Adam kanelbullar & grillade kyckligfilé :) Gott!
På kvällen gick vi hem till Borgil och skulle spela ett "brädspel" Game of Thrones, det är faktiskt jättekul, haha!
Idag ska jag nu ta och börja med en runda till gymmet, ska köra rygg & mage, sen vet jag ej vad som sker :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar