Leta i den här bloggen

09 mars 2013

Live till I die

Hejsan!
Jag tänkte att jag skulle dela med mig av några frågor som jag har fått här på bloggen :)

  • Hur gjorde du för att gå ner i vikt? 
    Svar: Jag började med att ut och gå ca 4,5 km varje dag. Sedan utökade jag rundan mer och mer och nu går jag minst 8 km & mest 10 km. Sedan räknar jag även kalorier och försöker att hålla mig på ett visst antal om dagen. Man kan ju börja med ca 1800 om dagen, man ska nämligen gå ner sakta om man vill stanna kvar på drömvikten! Det är egentligen allt som behövs :)
  • Vilket gym tränar du på?
    Svar: Jag tränar på Holjegym.
  • Vilken hastighet har du på löpbandet? 
    Svar: Det varierar, men när jag går har jag mellan 7 - 7,8 km/h och när jag springer har jag 10 - 12 km/h.
  • Saknar du inte dina former?
    Svar: Nej, men jag hade önskat att jag hade större bröst och kanske lite bredare höfter så jag hade haft en fin timglasform :)
  • Vad vill du jobba med i framtiden?
    Svar: Jag vet faktiskt inte, jag hoppas bara att jag hittar någonting som är kul att göra, så man kan känna glädje på söndagskvällen över att man ska jobba nästa dag :) Tips på bra utbildningar uppskattas! 
  • Har du & Adam funderat på att skaffa barn?
    Svar: Ja absolut, men inte förren vi känner att vi har stabila jobb och ett bra ställe att bo på. Sedan måste ju Adam bli redo också, haha!
  • Kan man få se en före & efter bild på dig?
    Svar: Ja, någon gång när jag har lyckats gå ner i vikt igen, haha! Det är inte så lätt att gå ner i vikt när man har börjat praktisera från 07.30 - 16.00 varje dag! 
  • Kan du inte lägga upp en bild på dina träningskläder?
    Svar: Jo jag ska fixa det nästa vecka! :)

2 kommentarer:

  1. Vad vägde du innan du gick ner i vikt och vad väger du nu? Och hur lång är du? :)

    SvaraRadera
  2. Vägde ca 63 kg innan, sedan vägde jag 48 kg och nu väger jag 51 kg. Jag är 167 cm lång.
    Tänk på att muskler väger mycket :) & man har ju hellre lite muskler än att vara smal, hängig och dallrig :b

    SvaraRadera