Leta i den här bloggen

22 februari 2013

FREEEDAG! :)

Hejhej!
Det börjar bli få inlägg här och inte speciellt roliga heller, haha. Tänkte bara säga att idag står vågen på 50.4, så nu börjar det gå nedåt igen :) Nästa vecka förväntar jag mig att vara på 48 igen. Det är lätt att gå ner, det är att hålla sig kvar som är svårt. Jag trivs liksom bäst i min kropp när den är smal, haha. Idag blir det återigen gymmet. Tänkte att jag skulle gå/springa 8 km idag med, har gjort det i tre dagar nu. Sen eventuellt träna lite armar med Jessika :)

2 kommentarer:

  1. Vilken hastighet har du på löpbandet när du springer? :)

    SvaraRadera
  2. Det varierar, minsta är 10 km/h och högsta 11 km/h, kan ej springa snabbare då jag säkert får ont i mitt knä som är rätt så paj :b kör på de som känns rätt & bra :)

    SvaraRadera