Leta i den här bloggen

17 januari 2013

Only you're the one!

Hej, igår var det kalas hemma hos oss, så hade inte direkt så mycket tid att sitta här. Adam fyllde 24 år igår :) Nästa år blir det nog en stoor fest då Adam blir 25 och hans bror blir 30 :) Men men..

Idag håller jag på att tvätta lite lätt ;) Tog mig nyss an disklasset från igår med. Tänkte jag skulle dammsuga upp i hallen också lite snabbt, är fem kilo grus där sedan igår :b

Annars ska jag dra iväg till arbetsförmedlingen klockan ett på ett möte, såååå kul, haha. Jag som tvättar till kl ett, men jag får försöka bli klar snabbare ;)

Här är tårtan jag "bakade" till Adam :) Det är en marängtårta med ett lager hallongrädde och lite daim i och ett överlager med enbart grädde, daim och vit choklad :)

2 kommentarer:

  1. snälla börja blogga mer!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag skrivit ett inlägg ;D
    Något tips om vad som är kul att läsa om? haha.
    Då kanske det kommer upp inlägg oftare ;)

    SvaraRadera