Leta i den här bloggen

15 januari 2013

Tisdagen den femtonde januari tvåtusentretton!

Hej!
Jag tänkte ta tag och börja skriva igen, så ni fem som är intresserade av mitt otroligt händelserika liv får något att läsa - haha! Nej men jag skriver faktiskt för mig själv också, kan alltid vara kul att gå tillbaka någon gång i framtiden och se hur man har varit ;)

Så vad gör jag idag? 
Jo, jag sov till kl 10, då jag blev väckt utav att någon borrade igen, kuuul! Trots att jag faktiskt skulle gå upp då så är det inte så skönt att ligga och lyssna på en borr :/
Nu sitter jag & dricker en powerking och försöker vakna till liv, nej kanske inte är så bra men jag orkade faktiskt inte koka kaffe idag - haha!

Mina planer för dagen är,
laga god lax med sallad & kvarg. Städa undan lite, sen ut & gå om det inte är för kallt :b Se om jag kan hitta en fin ljusstake och sen ska jag handla hem lite kakor och sådant, för imorgon så fyller Adam 24 år!

Visst saknar man sitt mörka hår ibland, men det är bara till att hålla ut, snart har det blonda vuxit ur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar